Regulamin

Regulamin

 

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sprzedawcą towarów jest firma: Sophie Thao Agnieszka Dancewicz z siedzibą przy ul. Gruntowa 44, 04-906 w Warszawie, NIP (VAT) (PL) 118-006-67-67, REGON 140920717 (zwana dalej Firmą).

2. Pod adresem www.sophiethao.pl Firma prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży detalicznej biżuterii, skierowanej do konsumenta oraz przedsiębiorcy (zwany dalej Sklep Internetowy Sophie Thao).

3. Kontakt ze Sklepem Internetowym Sophie Thao (www.sophiethao.pl) jest możliwy za pośrednictwem:

adresu e-mail: sklep@sophiethao.pl

telefonu: +48 790 805 580

w godzinach od 9:00 do 16:00 (dotyczy dni roboczych).

4. Wszystkie ceny prezentowanych towarów wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.

5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej i podstronach Sklepu Internetowego Sophie Thao nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronie internetowej i podstronach Sklepu Internetowego Sophie Thao (www.sophiethao.pl) składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w regulaminie Sklepu Internetowego Sophie Thao.

6. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep Internetowy Sophie Thao są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

7. Na wszystkie towary sprzedawane przez Sklep Internetowy Sophie Thao Firma wystawia faktury VAT. W przypadku braku faktury do zamówienia dołączony będzie paragon fiskalny.

 

II DEFINICJE

Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego www.sophiethao.pl, w tym w szczególności dokonująca zakupów;

Sprzedawca – Sophie Thao Agnieszka Dancewicz z siedzibą przy ul. Gruntowa 44, 04-906 w Warszawie, NIP (VAT) (PL) 118-006-67-67, REGON 140920717

Sklep Internetowy Sophie Thao – sklep internetowy Sophie Thao prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.sophiethao.pl .

Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego Sophie Thao.

Produkt – każdy przedmiot zamówienia u Sprzedawcy;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę produktów.

 

III. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Osoba składająca zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

3. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem Internetu. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny w Sklepie Internetowym Sophie Thao za pośrednictwem strony internetowej: www.sophiethao.pl

4. Klient może złożyć zamówienie:

-dokonując rejestracji i tym samym zakładając konto w Sklepie Internetowym Sophie Thao wchodząc na stronę internetową www.sophiethao.pl ; (lub) -dokonując zakupu bez rejestracji konta w Sklepie Internetowym Sophie Thao wchodząc na stronę internetową www.sophiethao.pl bez konieczności logowania się.

5. W przypadku podjęcia decyzji przez Klienta o dokonaniu rejestracji, Klient podaje swoje dane w postaci adresu e-mail i wpisuje proponowane przez siebie hasło, celem zabezpieczenia dostępu do utworzonego przez siebie konta. Warunkiem założenia konta jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie z polityką prywatności.

6. Aby złożyć zamówienie Klient dodaje towar do koszyka za pomocą przycisku znajdującego się w karcie produktu „Dodaj do koszyka”. Wybranie przycisku „Zamów” oznacza koniec dodawania produktów do koszyka i przejście do podsumowania zamówienia. W podsumowaniu zamówienia Klient wybiera sposób dostawy, formę płatności, uzupełnia dane osobiste, dane do wysyłki (dostawy; jeżeli są inne niż dane osobiste).

7. Warunkiem przejścia do kolejnej sekcji potwierdzenia zamówienia jest zaznaczenie opcji „Akceptuję regulamin i przeczytałem politykę prywatności”. Za pomocą przycisku „Przejdź do potwierdzenia” następuje akceptacja podsumowania zamówienia i przejście do Podsumowania zamówienia.

8. Następnie Klient składa zamówienie (ofertę kupna) za pomocą przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Warunkiem złożenia zamówienia jest zaznaczenie opcji „Zapoznałem się z moim prawem do odstąpienia od umowy oraz regulaminem”.

9. W zależności od wybranej przez Klienta formy płatności Klient:

a) W przypadku wyboru przelewu – Klient otrzymuje na stronie Sklepu Sophie Thao dane konieczne do zrealizowania przelewu – numer zamówienia, kwotę przelewu oraz numer rachunku bankowego oraz maila ze wszystkimi szczegółami zamówienia na podany przez siebie adres e-mailowy.

b) W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem Platnosci24.pl – Klient otrzymuje na stronie Sklepu Sophie Thao informację o numerze zamówienia oraz kwocie do zapłaty, a także opcję przycisku „Zapłać”, który prowadzi do systemu transakcyjnego Przelewy24.pl. Ponadto Klient otrzymuje maila ze wszystkimi szczegółami zamówienia na podany przez siebie adres e-mailowy.

c) W przypadku wyboru płatności za pobraniem - Klient otrzymuje na stronie Sklepu Sophie Thao dane zamówienia oraz maila ze wszystkimi szczegółami zamówienia na podany przez siebie adres e-mailowy.

10. W przypadku problemów z dokonaniem przelewu, prosimy o kontakt drogą e-mail na adres: sklep@sophiethao.pl.

 

IV REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA

1. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.

2. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia w przeciągu 48 godzin np. z powodu braku określonego produktu lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w określonym przez Klienta czasie. W przypadku zamówień opłaconych, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta. W/w zapis nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji, czyli takich dla których została zawarta umowa sprzedaży.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.

4. Klient może zrezygnować z zamówienia zanim zostanie przyjęte do realizacji. Sprzedawca dopuszcza możliwość anulowania zamówienia przyjętego do realizacji tylko, jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, który umożliwia jego wycofanie.

5. Standardowy termin dostawy (przygotowanie towaru + wydanie kurierowi + doręczenie) to 2 dni robocze od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedającego, autoryzacji transakcji w przypadku płatności elektronicznych.

6. Zamówiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Klienta, zgodnie z formą dostawy wybraną przez Klienta. Koszt przesyłki pokrywa Klient. Możliwe są następujące formy dostawy:

Możliwe są następujące formy dostawy:

1) Dostawa do paczkomatu - koszt 11,00 zł 

2) Dostawa do punktu odbioru - Żabka, Orlen, Biedronka, Poczta Polska - koszt 9,99 zł

3) Dostawa do punktu odbioru Ruch - Paczka w Ruchu - koszt: 8,74 zł 

4) Dostawa kurierem InPost - koszt 15,00 zł

5) Dostawa kurierem FedEx - koszt 17,90 zł

6) Dostawa kurierem InPost - płatność za pobraniem - koszt 18,00 zł

7) Dostawa kurierem FedEx - płatność za pobraniem - koszt 21,50 zł

7. Uwagi podane przez Klienta w polu „Komentarz” Sprzedawca będzie się starał zrealizować w miarę możliwości – nie mogą one być traktowane jako świadczenia gwarantowane przez Sprzedającego i nie warunkują zrealizowania podstawowego zamówienia złożonego przez Klienta.

8. Produkty standardowe posiadają znaki graficzne producenta, elementy graficzne oraz inne elementy ozdobne, które mogą być niewidoczne na przykładowych zdjęciach. Kolory przedstawione na zdjęciach mogą w rzeczywistości odbiegać od wydruków lub prezentacji na monitorze komputera. Prosimy szczegółowo upewnić się czy każdy element produktu odpowiada Państwa oczekiwaniom – informacje o produktach mogą Państwo uzyskać drogą telefoniczną pod numerem telefonu: +48 503 850 145 lub drogą e-mail pod adresem: sklep@sophiethao.pl.

 

V WARUNKI PŁATNOŚCI

1. Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:

a) Karta kredytowa

b) Karta płatnicza

c) Przelew elektroniczny

d) Przelew standardowy

e) Gotówka

2.Transakcje elektroniczne realizowane są za pośrednictwem systemu płatniczego Przelewy24.pl. Realizowane są wyłącznie zamówienia, które zostały potwierdzone przez Przelewy24.pl. jako zapłacone lub w przypadku zaksięgowania wpłaty na konto bankowe Sophie Thao Agnieszka Dancewicz.

3. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

 

VI ZWROTY

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży.

Skutki odstąpienia od umowy - zakup towarów:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwrotu towaru należy dokonywać na adres: Sophie Thao Agnieszka Dancewicz, Al.Zieleniecka 6/8, 03-727 Warszawa. 

 

VII. REKLAMACJE

1. Klient przed dokonaniem odbioru zamówienia ma obowiązek jego sprawdzenia w obecności dostawcy (pracownik firmy kurierskiej).

2. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową po jego odbiorze lub dostawie Klient może złożyć reklamację drogą mailową na adres sklep@sophiethao.pl

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Firmę, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową.

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania zwróconego przez Klienta towaru. Firma poinformuje Klienta za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w formie:

– zwrotu za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl. (z potrąceniem 1,5 % wartości zamówienia ze względu na koszty transakcyjne poniesione przez Firmę; (lub)

-zwrotu przelewem na konto Klienta (w przypadku płatności przelewem tradycyjnym)

6. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.

7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie lub niedokładnie podanego przez Klienta adresu dostawy.

8. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z przyczyn leżących po stronie współpracującej ze Sprzedającym firmy kurierskiej.

9. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek i zwrotów towaru za zaliczeniem pocztowym lub pobraniem.

 

VIII. POLUBOWNE ROZWIĄZANIE SPORU

1. Sprzedawca wyraża zgodę na polubowne rozstrzygnięcie ewentualnych sporów konsumenckich.

2. Sprzedawca wskazuje jako podmiot uprawniony do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, adres poczty elektronicznej: ih_warszawa@wiih.org.pl. Więcej informacji dotyczących ww. podmiotu: http://www.wiih.org.pl/.

3. Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich ma polegać na:

-umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony;

-przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu;

-rozstrzygnięciu sporu i narzuceniu stronom jego rozwiązania.

4. W przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o:

-zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu (albo)

-odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

 

IX. DANE OSOBOWE

1. Działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), jak również informujemy, iż dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych firmy Sophie Thao Agnieszka Dancewicz, Gruntowa 44, 04-906 Warszawa.

2. Przetwarzanie uzyskanych danych osobowych odbywa się zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych (Ustawa z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych; Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE).

3. Administratorem danych osobowych jest Sophie Thao Agnieszka Dancewicz z siedzibą przy ul. Gruntowa 44, 04-906 w Warszawie, NIP (VAT) (PL) 118-006-67-67, REGON 140920717

4. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy oraz jeśli Klient wyrazi na to zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przy składaniu zamówienia, w celu informowania o nowych produktach oraz promocjach oferowanych przez firmę Sophie Thao Agnieszka Dancewicz.

5. Jeśli udzieliliście Państwo zgody w formularzu internetowym Sophie Thao Agnieszka Dancewicz na zbieranie danych dla celów marketingowych, dane osobowe przetwarzane w tym celu będą wykorzystywane przez Sophie Thao Agnieszka Dancewicz dla utrzymywania kontaktu za pomocą regularnej i nieregularnej komunikacji poprzez wykorzystanie komunikacji telefonicznej, za pomocą poczty elektronicznej oraz listownej. Dane osobowe, zebrane i przetwarzane przez Sophie Thao Agnieszka Dancewicz będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez czas nieokreślony. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest udzielona przez Państwa zgoda (Artykuł 6 ust. 1 a) RODO). Nie macie Państwo obowiązku udzielenia takiej zgody dla korzystania z usług Sophie Thao Agnieszka Dancewicz.

6. W przypadku danych osobowych zbieranych celem złożenia i realizacji zamówienia handlowego, a zatem w celu wykonania umowy związanej ze złożonym zamówieniem te dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zamówienia oraz przez okres ustawowo przewidziany w celu zgłoszenia przez Państwa ew. roszczeń względem Sophie Thao Agnieszka Dancewicz i/lub roszczeń Sophie Thao Agnieszka Dancewicz względem Państwa. Podstawą takiego przetwarzania jest niezbędność przetwarzania dla wykonania umowy zakupu w Sophie Thao Agnieszka Dancewicz, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (Artykuł 6 ust. 1 b RODO), a także ochrona prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Sophie Thao Agnieszka Dancewicz, tj. w celu obsługi reklamacji (podstawa prawna przetwarzania – Artykuł 6 ust. 1 lit b RODO, – niezbędność przeważania do wykonania umowy), oraz w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Sophie Thao Agnieszka Dancewicz (Artykuł 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie praw Sophie Thao Agnieszka Dancewicz. Podanie danych osobowych celem złożenia i realizacji zamówienia handlowego jest wymogiem umownym, warunkiem zawarcia umowy z Sophie Thao Agnieszka Dancewicz, jesteście Państwo zobowiązani do ich podania w celu złożenia i realizacji zamówienia, a jeśli nie podacie Państwo wymaganych danych, zamówienie nie będzie mogło zostać przyjęte i zrealizowane przez Sophie Thao Agnieszka Dancewicz .

7. Sprzedawca w związku z prowadzoną działalnością i gromadzonymi danymi osobowymi Klienta postępuje zgodnie z przyjętą Polityką Prywatności, dostępną pod adresem http://www.sophiethao.pl/webpage/polityka-prywatnosci.html

8. Sophie Thao Agnieszka Dancewicz dba o zachowanie bezpieczeństwa i poufności Państwa danych osobowych oraz zagwarantowanie realizacji Państwa uprawnień, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Przekazując Sophie Thao Agnieszka Dancewicz dane osobowe, każda osoba ma prawo do:

a) żądania od Sophie Thao Agnieszka Dancewicz dostępu do udostępnionych danych osobowych (w tym uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, także w formie elektronicznej); ich sprostowania (jeśli te dane znajdujące się w posiadaniu Sophie Thao Agnieszka Dancewicz są niedokładne lub niekompletne), usunięcia (jeśli przetwarzanie danych osobowych opierało się na podstawie Państwa zgody) np. jeśli te dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, a Sophie Thao Agnieszka Dancewicz nie ma podstaw do ich przetwarzania, np. na podstawie Pana/Pani zgody albo do realizacji obowiązku prawnego, dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem),

b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (dotyczącego przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w ramach prawnie uzasadnionych interesów Sophie Thao Agnieszka Dancewicz, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją) oraz prawo do ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach (przy składaniu wniosku należy wskazać jeden z poniższych przypadków):

  • jeśli ma Pan/Pani zastrzeżenia co do prawidłowości swoich danych – na okres pozwalający Sophie Thao Agnieszka Dancewicz sprawdzić prawidłowość tych danych;
  • jeśli Pan/Pani uważa, że przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale jednocześnie nie chce Pan/Pani, abyśmy je usunęli, lecz żąda Pan/Pani w zamian ograniczenia ich wykorzystania;
  • jeśli Pana/Pani dane osobowe nie są już nam potrzebne, natomiast potrzebuje ich Pan/Pani w związku z dochodzeniem, ustaleniem lub obroną swoich roszczeń;
  • jeśli wyraził Pan/Pani sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych, a naszym obowiązkiem jest sprawdzenie, czy powinniśmy je dalej przetwarzać, na czas potrzebny dla takiego sprawdzenia

c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą;

d) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);

Wszystkie wskazane powyżej uprawnienia możecie Państwo realizować zgodnie z Artykułami od 15 do 21 RODO.

9. Sophie Thao Agnieszka Dancewicz nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta email, loginów oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego).

10. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na stronie www.sophiethao.pl pod zakładką Polityka prywatności.

 

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Internetowym Sophie Thao. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy:

-Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;

-Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;

-Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich; oraz innych aktów prawnych powołanych w niniejszym regulaminie.

3. Postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być zmieniane tylko i wyłącznie przez Sprzedawcę w dowolnym momencie. Wyżej wymienione zmiany będą publikowane na stronie internetowej . www.sophiethao.pl, w związku z czym istnieje możliwość sprawdzenia i wydrukowania aktualnie obowiązującej wersji w dowolnym momencie.

4. Dla korzystania ze Sklepu Internetowego Sophie Thao system teleinformatyczny Klienta powinien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne: - Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11 lub nowszy; Firefox 56 lub nowszy; Opera 48 lub nowsza; Chrome 61 lub nowszy; Safari 10.3 lub nowszy. Użytkownik powinien mieć włączoną obsługę JavaScript